Winx Club

Winx Club

The Best & First Winx Group

سلام به همه دوستان گلم،

الان که دارم این مطلب رو می نویسم ساعت یک و نیم نصفه شبه و من دارم درس می خوانم! خوش بختانه تا چهارشنبه امتحانام تموم می شه و راحت می شم.

بچه ها چند تا خواهش ازتون داشتم:

1- بچه ها من دیگه قاطی کردم! یکی یک روز میاد میکه من اسمم اینه **** بعد چند تا فحش می ده و هرچی دلش می خواد میگه. فردا میاد می گه نه من به خدا ***** نیستم!!! یکی دیگه که همیشه اسمش %%% بوده فردا میاد می گه من %%% نیستم بلکه نخواستم اسممو بگم. اسمم &&& و ### به جای من نظر میده!!!!

اینا اتفاقاتیه که این روزا داره میافته و من احساس می کنم همه ما زیادی درگیرشون شدیم! واسه همین به نظر من اگر کسی بهتون چیزی گفت یا جایی چیزی رو نوشت که بهش شک کردین برین به وبلاگ شخصی خودش و ازش به صورت خصوصی بپرسین که آیا مثلا تو ^^^^ هستی که فلان نظر رو داده؟ و ازش بخواین به صورت خصوصی به وبلاگ شخصیتون پیام بفرسته. به نظر من این بهترین راه برای تشخیص هویت اصلی یک شخصه!

2- بچه ها ازتون خواهش می کنم کسانی که رمز ورود به مدیریت وبلاگشون رو کسی داره اون رمز رو تغییر بدن. راستش خیلی ها جنبه ندارن که از رمز شخصی آدم خبر داشته باشن. اگر واقعا به کسی مطمئن هستین با سیستمهر وبلاگی که کار می کنین (میهن بلاگ، بلاگ فا، لوکس بلاگ و ...) اون شخص رو نویسنده کنین. ولی هرگز رمز عبور شخصیتون رو بهش ندین. (یک نمونه: دختر دایی پسر عمه ی شوهر خاله ی بابام که حتی رمز عبور ایمیلم رو هم  داره(!!!) تو فلان مسابقه منو خراب کرده و یا اینکه به جای من جواب نظرارو داده!!!)(تو رو خدا یک حرفی بزنین کهآدم شاخ در نیاره! خوب تو که اونو می شناختی نباید رمزتو عوض می کردی!؟!؟!؟)

3- در صورتی که موارد بالا رو رعایت کنین، دگه لازم نیست 50 بار بهم شک کنیم!!!

4- بچه ها می خواستم بگم واقعا نتونستم امروز برای کسانی که می خواستن نویسنده بشن مطلب رمزدار بذارم اما قول قول قول می دم که فردا در ولین فرصت مطلب رمزدارشون رو در وبلاگ باب اسفنجی ببین!

5- می دونم مطالبی که می نویسم شکل وبلاگ رو زشت می کنه، به خاطر همین تا 3 روز دیگه سایزشون رو کوچیک می کنم. اما الان چون خیلی مهم هستن فعلا بزرگن!

 



نظرات شما عزیزان:

سیتیا
ساعت15:46---25 آبان 1391
منمی خو ام عضوشم ولیایمیل ندارم میشه یکی ایمیل شو بنویسه و من عضو شم ایمیل نمیخوام بسازم. قول میدم مطلب بفرستم الیزابت خواهش میکنم

استلا
ساعت10:16---23 خرداد 1390
فكر خوبيه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Elizabeth ׀ تاریخ: دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , winx-club.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com